Pfizer درخواست واکسن FDA برای کودکان 12 تا 15 ساله را می دهد

Pfizer روز جمعه درخواست گسترش واکسن Covid-19 خود را برای نوجوانان 12 تا 15 ساله کرد.

در این درخواست از سازمان غذا و دارو خواسته شده است تا مجوز استفاده اضطراری را که FDA در اواخر سال گذشته برای افراد 16 سال به بالا اعطا کرده اصلاح کند.

پوشش کامل شیوع ویروس کرونا

هفته گذشته ، Pfizer-BioNTech اعلام کرد که آزمایشات بالینی فاز 3 آن نشان داد که واکسن آن در نوجوانان 12 تا 15 ساله بی خطر و 100 درصد موثر است ، اگرچه یافته ها توسط همسالان بررسی نشده است.

مدیر عامل آلبرت بورلا هنگام انتشار این نتایج در بیانیه ای گفت: “امید به واکسیناسیون این گروه سنی قبل از شروع سال تحصیلی آینده.”

 

دکتر بادی کریچ ، متخصص بیماریهای عفونی کودکان در مرکز پزشکی دانشگاه وندربیلت در نشویل ، تنسی گفت: “واکسیناسیون نوجوانان مرحله بعدی برای مشاهده راه ما از طریق بیماری همه گیر است.”

کریچ ، که در تحقیقات فایزر دخیل نبوده است ، گفت: “با افزایش گروه های سنی که می توانند واکسن دریافت کنند ، می توانیم تلاش خود را برای محافظت از آسیب پذیرترین افراد ادامه دهیم: بزرگسالان مسن تر و همچنین بزرگسالان و نوجوانان که دارای بیماری پزشکی هستند.

دکتر جسی گودمن ، مدیر مرکز دسترسی به محصولات پزشکی ، ایمنی و نظارت در دانشگاه جورج تاون و رئیس سابق FDA گفت ، روند بررسی FDA احتمالاً چندین هفته طول خواهد کشید ، به شرطی که داده ها خوب به نظر برسند و با آنچه در بزرگسالان سازگار است. دانشمند

نورمن بیلور ، رئیس و مدیر اجرایی مشاوره Biologics و مدیر سابق دفتر تحقیقات و بررسی واکسن FDA ، موافقت کرد.

 

بیلور گفت ، FDA نیازی به مشورت با پانل مشاوره مستقل خود قبل از اصلاح Pfizer EUA ندارد ، اگرچه آنها ممکن است به منظور شفافیت کامل تصمیم بگیرند.

طبق یک پایگاه داده NBC News ، یک سوم آمریکایی ها حداقل یک دوز واکسن Covid-19 دریافت کرده اند. برای واکسیناسیون کل جمعیت ، واکسن ها باید برای کودکان مجاز باشند.

Pfizer همچنین در حال بررسی میزان عملکرد واکسن در کودکان 6 ماه تا 11 ساله است. اولین دوزهای آن آزمایش در ماه مارس انجام شد.

واکسن Pfizer تنها واکسنی است که در حال حاضر برای نوجوانان 16 سال به بالا مجاز است. واکسن های دیگر موجود در ایالات متحده ، از Moderna و Johnson & Johnson ، برای افراد 18 سال به بالا است. در ماه دسامبر ، Moderna آزمایش واکسن mRNA خود را در نوجوانان بین 12 تا 18 سال آغاز کرد. همچنین در حال بررسی واکسن خود در کودکان شش ماهه تا 11 ساله است.

درخواست Pfizer در حالی است که عفونت های Covid-19 در بین نوجوانان و کودکان جوان باعث شیوع بیماری در برخی از ایالت ها شده است. به گفته وزارت بهداشت و خدمات انسانی میشیگان ، به عنوان مثال ، در میشیگان ، نرخ كودكان در سنین 10 تا 19 سال در بالاترین حد خود قرار دارد.

https://www.nbcnews.com/health/health-news/pfizer-requests-fda-clearance-vaccine-kids-ages-12-15-n1263649

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تحصیل پزشکی در روسیه

ج نوامبر 26 , 2021
تحصیل پزشکی در روسیه با وجود سختی‌هایی که دارد، جز رشته‌های محبوب به حساب میآید. این رشته از دوران کودکی و دانش‌آموزی رویای بسیاری از افراد است. قبولی در این رشته بسیار سخت بوده که نیاز به تلاش‌های مستمر دارد. اما همه افراد می‌دانند که بعد از تحمل این سختی‌ها کار […]

You May Like