پرسپولیس و خرید های مهندسی شده !

تیم های فوتبال امسال سخت در تلاش هستند تا خود را برای یک لیگ پویا و جذاب ورزشی در زمینه فوتبال آماده کنند. بعد از قهرمانی سال گذشته تیم استقلال و جاماندن پرسپولیس از کاپ قهرمانی پس از 5 سال. حال اکر مربیان تیم های ورزشی به خصوص تیم های پرطرفدار مانند استقلال، پرسپولیس، تراکتور، فولاد، سپاهان و … به دنبال جذب بهترین ها هستند.

پرسپولیس و خرید های مهندسی شده !

یکی از تیم هایی که به شدت در تلاش برای جذب بهترین بازیکن های لیگ برتر است، پرسپولیس است. پرسپولیس با توجه ورودی های امسال به نظر یک خط هافبک خوب و مهندسی شده انتخاب کرده است. از وحید امیری و مهدی ترابی گرفته تا محمد کریمی و میلاد جهانی که برای تیم قبل خود سپاهان ستاره محسوب می شدند.

باید دید لیگ 1401-1402 برای تیم های ورزشی ما چگونه رقم خواهد خورد. خصوصا وقتی صحبت از برگزاری جام جهانی در میان است و بسیاری از بازیکنان برای نشان دادن خود به سرمربی تیم ملی کشورمان نهایت تلاش خود را می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

گفتگوهای ویژه با عادل فردوسی پور

ج آگوست 5 , 2022
عادل فردوسی پور، چهره ای محبوب که بیش از 20 سال با صدای دلنشین و جذاب خود و همچنین توانمندی بالا در امور اجرای برنامه های ورزشی توانست در میان بسیاری جایگاه ویژه ای بدست بیاورد. از برنامه نود که مخاطب میلیونی داشت تا گزارش های خیره کننده. هر انچه […]
گفتگوهای ویژه با عادل فردوسی پور

You May Like