مشکلات اقتصادی کشور به دلیل ناکارآمدی و نگاه به خارج است

مشکلات اقتصادی کشور به دلیل ناکارآمدی و نگاه به خارج است

مشهد – رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات اقتصادی موجود به دلیل سوء مدیریت، ناکارآمدی و نگاه برخی از مدیران به خارج از کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف ظهر جمعه در مراسم یادواره شهدای بدر و خیبر که در مجتمع آیه‌ها مشهد برگزار شد، با تبریک عید مبعث و اعیاد پیش رو و تاکید بر لزوم استفاده معنوی از این ایام، گفت: روزی که قطعنامه ۵۹۸ را پذیرفتیم، تا چند ماه بعد در میدان جنگ حضور داشتیم.

وی افزود: هژمونی آمریکا شکست خورد و حزب بعث نیز نابود شد، اما نام امام (ره) و شهدای ما همچنان پا بر جا است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجاهد بودن و مجاهدت کردن، انقلابی بودن و انقلابی ماندن و برای اسلام جنگیدن و اداره کردن کار بسیار سخت و پر چالشی است.، گفت: این یک حقیقت و امری طبیعی برای مؤمنین است.

رئیس مجلس در ادامه سخنان خود گفت: شهدا به ما درس دادند که نباید وا داد و میدان جنگ را خالی کرد و ما امام (ره) را تنها نگذاشته‌ایم و مسیر شهدا را رها نکردیم.

محمدباقر قالیباف به نسل جوان گفت: بدون رنج گنج میسر نمی‌شود. هرگز فکر نکنید که انقلاب را تا به امروز راحت به دست آورده‌ایم بلکه بسیار برای آن تلاش کرده‌ایم و خون داده‌ایم.

رئیس مجلس در خصوص مشکلات کشور با بیان اینکه دلیل مشکلات کشور آن کسانی هستند که در کشور مدیریت می‌کنند و باور الهی ندارند، خاطرنشان کرد: امروز در اقتصاد ما نیز چنین افکاری حاکم است و به جای اینکه از نیروهای داخلی خود بهره ببریم به خارجی‌ها و دشمنان خود التماس می‌کنیم و خداوند در پیشرفت و پس رفت همه چیز را به خودمان سپرده است.

وی در ادامه افزود: اگر ما به درستی مدیریت کنیم مشکلات اقتصادی ما حل خواهد شد و باید همه به میدان بیاییم.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات مرغ هم با بیان اینکه قیمت مرغ نباید از ۱۱ هزار تومان بیشتر باشد، گفت: تا تاریخ ۲۷ مهرماه به اندازه ۴.۲ میلیارد دلار در حوزه نهاده‌های کشاورزی پول تخصیص و پرداخت کرده‌ایم اما مشکل در ناکارآمدی است که به دنبال حل مشکلات نیستند.

مشکلات اقتصادی کشور به دلیل ناکارآمدی و نگاه به خارج است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

بحرین میزبان تیم ملی فوتبال ایران شد

ج مارس 12 , 2021
کنفدراسیون فوتبال آسیا که برای لیگ قهرمانان قاره کهن میزبانی تیم های ایرانی را به هند، عربستان و امارات داده بود، میزبانی از تیم ملی را هم به یکی از رقیبان اصلی ایران داد! به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت رقابت‌های مرحله گروهی لیگ […]

You May Like