فریب پیامک های جعلی را نخورید

طی سال های اخیر اگر به دادسرا ها و مراکز قضایی مراجعه کرده باشید به تعداد شاهد این هستید که شکایات زیادی از افرادی می شود یا موضوعاتی که بیشتر به کلاهبرداری های اینترنتی و پیامک انجام شده است. از همین رو به دفعات دستگاه های قضایی کشور از روش های مختلف سعی کرده اند تا نسبت به آگاهی مردم اطلاع رسانی های زیادی انجام دهند تا میزان تخلفات و کلاهبرداری ها کاهش داشته باشد.

یکی از روش های کلاهبرداری، روش های پیامکی است که شماره یکبار مصرف موبایل یا برخی شماره های پیامکی ارسال می شود و همین موضوع باعث ترقیب بیشتر کاربران برای اقدام است. پیامک هایی که هیچ پشتوانه قانونی ندارند و صرفا جهت کلاه برداری از شما ارسال می شود.

شما برنده شده اید، برای تکمیل مراحل روی این لینک کلیک کنید و … از جمله پیام هایی است که برای شما ارسال می شود. و به هیچ عنوان نباید به آن ها اعتماد کنید. چرا که هیچگاه یک رسانه معتبر، یا سازمان و ارگان معتبر از روش های غیر رسمی نسبت به دریافت مدارک شما اقدام نمیکند.

پس ساده نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

منتظر هوای بارانی این هفته باشید!

ج آگوست 5 , 2022
منتظر هوای بارانی این هفته باشید! پس از بارش های سنگین هفته ی گذشته در برخی از استان ها، هواشناسی کشور اعلام کرده است که از شنبه تا دوشنبه یعنی تاریخ 5/15 1401 تا 5/17 1401 قرار است سامانه ی بارشی جدید به کشور وارد شود و همین موضوع احتمال […]
منتظر هوای بارانی این هفته باشید!

You May Like