چگونه می توان افراد را مورد آزمایش قرار داد تا آزمایش ویروس کرونا را انجام دهند

Drivers are directed to a Covid-19 testing site at Dodger Stadium in January.

در ماه اکتبر ، دکتر فولاسید می ، متخصص داخلی و محقق بهداشت در دانشگاه کالیفرنیا ، لس آنجلس ، یک روال کار جدید را آغاز کرد. هفته ای یک بار ، سه دقیقه پیاده روی از دفتر کار خود را به یک سایت آزمایش ویروس کرونا انجام می داد. پس از بررسی دما و اسکن بارکد تلفن ، وی با احتیاط داخل بینی خود را سواب می کند. طی یک یا دو روز ، ایمیلی با نتایج وی می رسد.

هفته به هفته ، نتایج او منفی بازگشت. وی حتی پس از واکسیناسیون به شرکت در برنامه آزمایش ادامه داد و آزمایش منفی خود را ادامه داد. و سپس ، دو هفته پیش ، ایمیلی در صندوق ورودی او قرار گرفت که او را متحیر کرد: نمونه وی برای ویروس کرونا مثبت بود.

نتیجه – که نتیجه مثبت نادرستی بود – برای مدت کوتاهی زندگی او را به هرج و مرج کشاند.

دکتر می گفت: “تمام خانواده ما برای یک بعدازظهر زیر و رو شد و تلاش کرد تا بفهمد چگونه باید در خانه کوچک خود را جدا کنیم و سعی کنیم بفهمیم چه کسی از بچه ها مراقبت می کند و چه کسی را در معرض دید دیگران قرار دهیم.”

این وضعیتی است که ممکن است خانواده های دیگر به زودی با افزایش برنامه های غربالگری ویروس کرونا در مدارس و محل کار در آن قرار بگیرند. برخی از این برنامه ها آزمایش را اجباری می کنند ، اما بسیاری دیگر به مشارکت داوطلبانه – یا به افرادی که مرتباً در خانه های خود آزمایش می کنند ، اعتماد می کنند.

تبلیغات

خواندن داستان اصلی را ادامه دهید

هرچه افراد بیشتری شرکت کنند ، این برنامه ها در کاهش سرعت ویروس و نگه داشتن زبانه های آن موثرتر خواهند بود. اما انگیزه های آشکاری نیز برای شرکت وجود دارد ، از ناراحتی تا اضطراب نسبت به پیامدهای یک نتیجه مثبت ، که می تواند به معنای از دست دادن کار ، نگه داشتن کودک در خانه از مدرسه یا روزهای قرنطینه باشد.

با تشکر برای خواندن روزنامه تایمز.
در The Times مشترک شوید
دکتر می ، که اختلافات بهداشتی و موانع دستیابی به مراقبت های بهداشتی را بررسی می کند ، گفت: “پیامدهای زیادی از آزمایش Covid مثبت وجود دارد که بسیاری از مردم نسبت به آن بسیار احتیاط می کنند ، به خصوص اگر احساس خوبی داشته باشند.” “من نمی دانم که مردم برای انجام این کار دسته دسته بیرون می آیند.”

اگرچه غربالگری ویروس کرونا ویروس جدید است ، محققان در چندین زمینه – از جمله اقتصاد رفتاری ، علوم پیاده سازی و روانشناسی سلامت – سالها صرف مطالعه در مورد چگونگی ترغیب افراد به انجام سایر رفتارهای مربوط به سلامتی ، از جمله غربالگری سرطان ، H.I.V. آزمایش و واکسیناسیون آنها می گویند ، برخی از همین استراتژی ها می توانند به مقامات بهداشتی در طراحی برنامه های غربالگری ویروس کرونا ، یا حتی برنامه های واکسیناسیون ، با نرخ مشارکت بهتر کمک کنند.

هارشا Thirumurthy ، دستیار مدیر مرکز انگیزه های بهداشت و اقتصاد رفتاری در گفت: “واقعیت این است که مردم باید بیدار شوند و تصمیم بگیرند که آیا این کاری است که آنها قصد دارند در هر روز خاص یا هر هفته انجام دهند.” دانشگاه پنسیلوانیا. “و ما می دانیم – از بسیاری از نمونه های تصمیمات مردم برای جستجوی آزمایش برای سایر شرایط بهداشتی ، یا حتی تصمیمات مردم برای انجام سایر رفتارهای مربوط به سلامتی – که افراد دائماً هزینه ها و مزایای مشارکت در این خدمات را ارزیابی می کنند.”

در اینجا پنج راهی وجود دارد که به گفته مقامات بهداشتی می توانند به تغییر حساب کمک کنند.

آسون بگیر
انسانها نسبت به وضعیت موجود تعصب دارند ، تمایل دارند که بخواهند چیزها را به همان روال حفظ کنند تا اینکه آنها را متزلزل کنند. بسیاری از مطالعات نشان داده است که افراد به احتمال زیاد رفتارهای مختلفی انجام می دهند ، از اهداکننده عضو گرفته تا ثبت نام در برنامه 401 (k) ، زمانی که این رفتارها به عنوان گزینه پیش فرض ارائه می شود.

انتخاب سر دبیر

در ‘S.N.L. ،’ Britney Spears Renders Judgment on Matt Gaetz

او سالها مشکلات تعادل را متحمل شد. آیا تومور مغزی بود؟

چگونه همه گیرها کلاس خلاقیت را آزاد می کنند
تبلیغات

خواندن داستان اصلی را ادامه دهید

در یک کارآزمایی بالینی تصادفی روی تقریباً 5000 بیمار اورژانس ، محققان دریافتند که سهم بیمارانی که مایل به گرفتن سریع H.I.V هستند. زمانی که این آزمون به عنوان یک سرویس پزشکی ارائه شد ، آنها مجبور شدند عمداً کاهش پیدا کنند ، به جای اینکه از آنها بخواهند به طور پیشگیرانه درخواست کنند ، این آزمون از 38 درصد به 66 درصد رسید.

به همین ترتیب ، در برنامه های غربالگری ویروس کرونا ، به احتمال زیاد ، مشارکت گسترده تری در صورت انصراف از انتخاب به جای انصراف ، مشاهده می شود. درک رید ، مدیر آزمایشگاه کاربردی اقتصاد رفتاری در دانشگاه کانزاس ، گفت: “هرچه بیشتر از مردم بخواهید که تلاش های شناختی و رفتاری خود را برای این منظور انجام دهند ، احتمال انجام آنها کمتر است.”

کارشناسان می گویند ، و البته ، روند آزمایش واقعی باید سریع و راحت باشد ، با سایت های آزمایشگاهی واقع شده و روش های ساده که به افراد امکان می دهد آزمایش را به راحتی در برنامه های روزانه خود بگنجانند.

از مردم بخواهید برنامه ریزی کنند
کارشناسان همچنین پیشنهاد کردند که مردم از نظر تدارکات در مورد زمان و چگونگی برنامه ریزی برای آزمایش فکر کنند. مطالعات نشان می دهد افرادی که به روشنی طرحی را برای چگونگی تصمیم به انجام کاری تنظیم می کنند – خواه رأی دادن در انتخابات آینده باشد

یا واکسن آنفولانزا مصرف کنید – احتمال پیگیری بیشتر وجود دارد.

شیوع ویروس کرونا >
آخرین به روزرسانی ها
به روز شده
4 آوریل 2021 ، 3:28 بعد از ظهر ET42 دقیقه پیش
42 دقیقه پیش
همه گیری به شدت به طبقه کارگر ضربه زد. کالج هایی که به آنها خدمت می کنند نیز آسیب می رسانند.
هنرهای نمایشی – برای مخاطبان کم – در شهر نیویورک بازگشته است.
عکس های سلفی واکسن یکی دیگر از لحظات مهم همه گیری است
دکتر رید گفت ، یک احتمال این است که به افراد یادآوری ملاقات های آزمایشی خود را پیامک کنید و از آنها بخواهید که اگر می خواهند تا قرار ملاقات بروند ، با 1 ، 2 اگر قصد رانندگی دارند یا 3 با آنها پاسخ دهند. آنها قصد دارند سوار اتوبوس شوند. وی گفت: “و سپس بسته به پاسخ ، شما فقط به طور خودکار راهنمای نقشه Google یا پیوندی به دانشگاه یا نقشه سیستم جدول اتوبوس جامعه یا جدول زمانی را به عقب برمی گردانید.”

این نوع تحریکات برای افرادی که از قبل انگیزه آزمایش دارند اما ممکن است در پیگیری مشکل داشته باشند ، بسیار موثر خواهد بود. سباستین لینمایر ، اقتصاددان رفتاری در RAND Corporation ، یک اتاق فکر در کالیفرنیا ، گفت: “اغلب شما باید فقط با از بین بردن اصطکاکات ، کمی آنها را تکان دهید.”

مشوق هایی (درست) فراهم کنید
مقامات بهداشتی همچنین می توانند به افرادی که در برنامه های آزمایش شرکت می کنند پاداش دهند. دکتر می گفت: “احتمالاً باید نوعی انگیزه در سطح بیمار وجود داشته باشد.” “ما همین مورد را در غربالگری سرطان دیده ایم. ما دیده ایم که بیمه های بهداشتی مشوق هایی را برای مشارکت در شیوه های زندگی سالم و مشارکت در اقدامات غربالگری به بیماران ارائه می دهند. ”

تبلیغات

خواندن داستان اصلی را ادامه دهید

اما مشوق های خاص مهم هستند و برخی مطالعات نشان می دهد انگیزه افراد برای کسب پاداش زیاد بیشتر از تضمین پرداخت کمتر است.

در یک نظرسنجی در ماه نوامبر از 200 دانشجوی کارشناسی دانشگاه کانزاس ، دکتر رید و همکارانش دریافتند که 70 درصد آنها گفتند اگر دانشگاه به آنها کارت هدیه 5 دلار بدهد ، مایل به آزمایش هستند. دکتر رید ، که یافته های خود را با دانشگاه در میان گذاشت ، گفت: اگر اگر دانشگاه بجای آنها در یک قرعه کشی وارد شود ، که آنها 5 درصد احتمال برنده شدن 100 دلار را داشتند ، 88 درصد گفتند که شرکت می کنند.

این نوع قرعه کشی ها ممکن است م effectiveثر باشد زیرا افراد تمایل دارند بیش از حد شانس خود را برای برنده شدن برآورد کنند. دکتر Thirumurthy گفت: “قسمت دیگر آن این است که قرعه کشی عنصری از سرگرمی یا مشارکت در این ایده را به شما معرفی می کند که شما بخشی از چیزی هستید که افراد دیگر نیز در آن شرکت می کنند.”

استفاده از روابط اجتماعی
فشار همسالان می تواند یک ابزار قدرتمند بهداشت عمومی باشد. تحقیقات نشان داده است ، به عنوان مثال ، اگر زنان کالج تمایل بیشتری به دریافت واکسن ویروس پاپیلومای انسانی دارند ، اگر معتقد باشند که همسالانشان نیز چنین کاری می کنند.

رهبران دولت ، مدارس و محل کار می توانند با انتشار علنی تعداد افراد دیگر در آزمایش ویروس کرونا کمک کنند تا به یک هنجار اجتماعی تبدیل شود. دکتر لینمایر گفت: “سپس ، این اطلاعات را بارها و بارها ارسال کنید:” کنار نمانید ، 85 درصد قبلاً آزمایش شده اند و مدرسه را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. ” وی افزود ، “این بسیار مهم است که شما علامت دهید ،” این فعالیتی است که ما ، به عنوان یک جامعه ، برای آن ارزش و پاداش قائل هستیم. ”

مقامات بهداشتی همچنین می توانند استفاده از شبکه های اجتماعی را با صراحت بیشتری بررسی کنند. در یک آزمایش تصادفی انجام شده در کنیا ، دکتر Thirumurthy دریافت که تهیه دو H.I.V برای زنان کیت های خودآزمایی و تشویق آنها برای دادن یکی به شرکای مرد خود ، سهم مردان آزمایش شده برای H.I.V را به میزان قابل توجهی افزایش داد.

او اکنون با همکارانش در حال ارزیابی یک برنامه مشابه برای ویروس کرونا است و از مردم می خواهد کیت های خودآزمایی را در محافل اجتماعی خود به دیگران توزیع کنند.

تبلیغات

خواندن داستان اصلی را ادامه دهید

“چه کسی قوی ترین توانایی را برای ترغیب شما به آزمایش دارد؟” دکتر تیرومورتی گفت. “آیا این کارفرما یا کسی در جامعه خواهد بود؟ یا قرار است شخصی باشد که دوست صمیمی یا یکی از اعضای خانواده باشد؟ ”

از افرادی که تست مثبت دارند حمایت کنید
اگرچه فکر می کنند نتیجه مثبت تأثیر مخربی بر زندگی آنها خواهد داشت ، حتی باهوش ترین تحریکات نیز کافی نخواهد بود تا مردم را متقاعد به آزمایش کند. یک مانع بزرگ در برابر H.I.V. آزمایش ترس در بین گیرندگان بالقوه این بوده است که آزمایش مثبت برای دوستانشان ، شغل ، مسکن یا بیمه درمانی هزینه دارد.

یک آزمایش ویروس کرونا مثبت لزوماً همان انگ را ندارد ، اما هنوز هم می تواند اثرات جدی بر زندگی افراد بگذارد. جنیفر نوژو ، متخصص اپیدمیولوژیست در دانشگاه جان هاپکینز گفت: “اگر این کار شما را از کار دور کند و نتوانید برای تأمین هزینه های خانواده درآمد خود را بدست آورید ، برای بسیاری از افراد شروع کننده نیست.”

کارشناسان بهداشت گفتند ، بنابراین دولت ها ، کارفرمایان و سازمان های محلی باید هر آنچه در توان دارند برای کاهش هزینه های مرتبط با آزمایش مثبت انجام دهند. این می تواند به معنای ارائه مرخصی استحقاقی یا اجازه کارکنان از راه دور در صورت لزوم قرنطینه باشد. ارائه کوپن هتل به طوری که مردم مکانی امن برای جداسازی داشته باشند. یا کمک مالی و غذایی. چنین خدماتی می تواند “نفخ را نرم کند

www.nytimes.com/2021/04/02/health/coronavirus-testing-behavior-hesitancy.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مسابقه عنوان تمام شد. مبارزه برای چهار تیم برتر در جریان است.

ی آوریل 4 , 2021
در اینجا ، بازی رفت مستقیم فصل لیگ برتر ، یک چهارم پایانی مبارزات انتخاباتی که به عنوان آشفته ترین و حداقل قابل پیش بینی بودن همه آنها اعلام می شود ، است. گاهی اوقات ، در طول پاییز و زمستان ، به نظر می رسید ترکیبی از استادیوم های […]

You May Like