بازی های المپیک تابستانی توکیو نوعی امید را برای جهانیان ایجاد می کند

Image: Members Japan's women's national soccer team lead the torch relay during the Tokyo 2020 Olympic Torch Relay Grand Start in Naraha

توسط هاشیموتو سیکو ، رئیس کمیته برگزاری توکیو 2020
در تاریخ 25 مارس ، شمارش معکوس برای بازی های المپیک تابستانی و پارالمپیک در توکیو آغاز شد. مشعل المپیک از فوکوشیما به راه افتاد ، جایی که 10 سال پیش زمین لرزه بزرگ شرق ژاپن منطقه توهوکو را ویران کرد. اکنون رله مشعل – و مسابقات آینده در توهوکو – فرصتی برای نشان دادن پیشرفتی است که این منطقه به وجود آورده است و از حمایت بین المللی سخاوتمندانه ای که ژاپن در پی آن روزهای تلخ دریافت کرده تشکر می کنیم.

ما مشتاقانه منتظر گردهم آوردن مردم به روش های جدید هستیم ، زیرا ابتکاراتی را برای اشتراک پشتیبانی از سراسر جهان و ارتباط مجازی با یکدیگر توسعه می دهیم.

در حال حاضر ، جهان با نوع دیگری از مبارزه روبرو است ، مبارزه با Covid-19 ، که باعث شد بازی های توکیو به سال جاری برگردانده شود. افراد بی شماری رنج وحشتناکی را تجربه کرده اند. با این وجود ، جامعه پزشکی و کارگران ضروری ما را معالجه کرده و نیازهای روزمره ما را برآورده کرده اند. دوستان از ما حمایت کرده اند. امروز قدرشناسی باعث امید به فردا می شود. و این پیام رله مشعل المپیک است: “امید راه ما را روشن می کند”.

اولین و مهمترین اولویت ما ایجاد یک محیط امن در مقابل Covid-19 است. خوشبختانه ، ما توانسته ایم از مسابقات بین المللی و سازمانهایی که در طی همه گیری میزبان آنها بوده اند ، یاد بگیریم ، زیرا از ماه سپتامبر حدود 30،000 ورزشکار در 270 مسابقه بین المللی ورزشی شرکت کرده اند. به همراه کمیته بین المللی المپیک و کمیته بین المللی پارالمپیک ، مجموعه ای از دستورالعمل ها یا Playbooks را برای همه شرکت کنندگان در بازی های توکیو تنظیم کرده ایم. این دستورالعمل ها برای ایمنی و امنیت همه حیاتی هستند.

در این گزارش آمده است: المپیک اجازه تماشاگران خارج از ژاپن را نخواهد داد

از طریق این Playbooks ، برنامه های ویژه از دو هفته قبل از ورود به ژاپن ، اطلاعات سلامتی را برای هر شرکت کننده ردیابی می کنند. یک برنامه منظم از آزمایش Covid-19 قبل از ورود به ژاپن آغاز می شود و در تمام مدت اقامت شرکت کننده ادامه دارد. اقدامات فاصله بدنی در مکانهای مسابقه و دهکده المپیک و پارالمپیک انجام خواهد شد.

علاوه بر این ، همه شرکت کنندگان باید برای رعایت ایمنی خود و دیگران به یک اصول اساسی رفتار متعهد شوند. این شامل پیروی از یک برنامه فعالیت است که از قبل توسط هر شرکت کننده ثبت نام شده است و شامل فعالیت ها ، مکان ها ، زمان ها و نحوه فعالیت های خود در ژاپن است. شرکت کنندگانی که نتوانند به کد رفتار احترام بگذارند ، ممکن است در نهایت اعتبار خود را از دست بدهند و با این کار حق شرکت در بازی ها را داشته باشند. قبل از شروع بازی ها ، Playbooks دو بار مورد بازنگری قرار می گیرد که شامل آخرین مشاوره های تخصصی و به روزرسانی های موقعیتی است.

مربوط

نظر
ما می خواهیم نظر شما را بدانیم. لطفاً نامه ای به سردبیر تحویل دهید.
چنین قوانینی قبلاً هرگز بخشی از بازی ها نبوده است ، اما واکنش شرکت کنندگان باورنکردنی بوده است. ما از ورزشکاران ، اعضای کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و فدراسیون های بین المللی ورزش شنیده ایم که همه به ما اطلاع می دهند که آنها آماده انجام هر کاری برای موفقیت در بازی های توکیو هستند.

اعتماد و مثبت بودن آنها طی یک ماه از آغاز به کار من به عنوان رئیس کمیته تشکیلات توکیو 2020 افتخار کرده ام. من هفت بار به عنوان یک المپیک در اسکیت سرعت و دوچرخه سواری و همچنین در پشت صحنه به عنوان وزیر بازی های المپیک و پارالمپیک در زمین بوده ام ، بنابراین هر دو طرف بازی ها را درک می کنم. من قصد دارم از این تجربه به عنوان یک ورزشکار و یک کارمند عمومی و همچنین از پشتیبانی بی نظیر رقبا و شرکت کنندگان در بازی ها در سراسر جهان استفاده کنم تا با اتحاد ، بتوانیم یک بازی تابستانی کاملاً امن و مطمئن ارائه دهیم.

همه این تصمیمات آسان نبوده است. در 20 مارس ، وظیفه غم انگیز من بود که اعلام کنم تماشاگران خارج از کشور نمی توانند در بازی های توکیو شرکت کنند. این یک تصمیم قلب شکن بود ، اما تصمیمی که برای ارائه موارد ضروری بازی ها با حداکثر ایمنی لازم است. فقط با محدود کردن تعداد ورود به کشور می توان اقدامات جدی بهداشتی و ایمنی را برای هر فرد انجام داد که برای اطمینان از امن ترین محیط ممکن برای مسابقات لازم است.

توصیه شده
نظر
کودک شما می خواهد یک بازیکن توپ حرفه ای باشد. شما شک دارید
نظر
همکاران GOP من را در فاکس لک می زنند و سپس می خواهند شام را بگیرند. اما کنگره WWE نیست.
ما از دست دادن این فرصت ویژه برای استقبال از تعداد زیادی بازدید کننده از توکیو ناراحت هستیم. اما ما مشتاقانه منتظر گردهم آوردن مردم به روش های جدید هستیم ، زیرا ابتکاراتی را برای اشتراک پشتیبانی از سراسر جهان و ارتباط مجازی با یکدیگر توسعه می دهیم.

مسابقات امسال جوهر المپیک و پارالمپیک را به نمایش می گذارد: جشن صلح ، پتانسیل و انسانیت.

شعار بازی های توکیو “United by Emotion” است. این اکنون واقعی تر از همیشه است. با هم ما با این بحران روبرو شده ایم. با هم برای غلبه بر آن جنگیده ایم. با هم ورزشکاران جهان برای شکوه و عظمت رقابت می کنند. با هم w

تماشا خواهیم کرد که آنها برای ارائه عملکرد یک عمر تلاش می کنند. و با هم ، قدرت و مقاومت آنها الهام بخش ما خواهد بود ، زیرا مسابقات امسال جوهر المپیک و پارالمپیک را نشان می دهد: جشن صلح ، پتانسیل و انسانیت.

این میراث بازی های توکیو خواهد بود. همانطور که بر اولین تعویق تاریخ بازی های المپیک غلبه می کنیم ، جامعه ای پایدارتر خواهیم ساخت ، ایده آل وحدت در تنوع بیشتر و چوب دستی را به پاریس 2024 و آینده جنبش المپیک و پارالمپیک خواهیم داد.

تابستان امسال هر کجا باشید ، امیدوارم که به ما بپیوندید زیرا بازیهای توکیو را به امید امید: نور نزدیک به انتهای تاریکی.

 

https://www.nbcnews.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

چگونه می توان افراد را مورد آزمایش قرار داد تا آزمایش ویروس کرونا را انجام دهند

ی آوریل 4 , 2021
در ماه اکتبر ، دکتر فولاسید می ، متخصص داخلی و محقق بهداشت در دانشگاه کالیفرنیا ، لس آنجلس ، یک روال کار جدید را آغاز کرد. هفته ای یک بار ، سه دقیقه پیاده روی از دفتر کار خود را به یک سایت آزمایش ویروس کرونا انجام می داد. […]

You May Like